ShoutMix chat widget

kekasih kekasih gelap :)

Tuesday, November 29

sunyi malam ni .
dan sunyi ini membuat aku berfikiran sejenak.
berfikir sedalam-dalamnye .
berfikir apa yang telah aku lakukan selame aku hidup di dunia ini .
kenapa tak pernah untuk dimanfaat kan .
kenapa .? dan kenapa. ?
aku banyak salah .
aku banyak dosa.
terlalu banyak .
eyh.! tuhan aku tarik nyawa aku bile2 mase saje .
tapi kenapa ..
aku masih xpernah nak takot .!
sampai bile harus begini .
dan kenapa harus memilih dengan cara sebegini.!

bile aku hendak sedar bahawa dunia ini bukan menungu aku.!
dunia ini tidak akan menungu aku.!
malah aku yang harus kejar yea.!
aduh.. berubah laa wahai hati . wahai mata . wahai tangan .!
bersih kan la hati ini dari titk-titik hitam ..
bersihkan laa mata ini dari segalanya ..
bersihkan la tangan ini dari kejahatan ..
bersihkan la mulut ini dri memaki hamun.!

dunia ini tidak selalu indah .
langit jugak tidak selalu cerah.!
kekadang aku diatas .
kekadang aku di bawah ,
kekadang aku disanjung ,
kekadang aku dihina .!
kekadang aku di hormati.!
kekadang aku di kejami ..

bila-bila saja orang akan menjatuhkan aku .
bila-bila saje aku akan di kalah kan .
bilabila saje orang akan membuat aku derita.

sampai bile harus begini.!
sampai bile mahu terus kan .

yaa.! aku perlu berubah .!
perlu berubah.!
beubah.!
berubah.!

agar tuhan sentiasa bersama ku .
agar tuhan meredhai aku.!
semoga tuhan menyayagi ku..

No comments:

Post a Comment