ShoutMix chat widget

kekasih kekasih gelap :)

Monday, November 28

saya ingat PESAN awak.!

 harini aku ade ceramah pasal lesen.!dengan kengkawan semua la.!sumpah kat dalam tu bosan gile.!ntah berapa jam laa aku dalam tu.!dengan sejuk yea..haha.!tapi ckgu kat depan tengah bcakap.!bla bla bla.!aku dok main msg.!haha.!sangat baik kan saye.!oke. sudah malas nak cite pasal ceramah tu.!straight to the point sahaje.! tengah2 mseg . aku tersentuh dengan msg die yang berbunyi begini :

"oke2,b xckp..
tp satu je b nak pesan,
engad la sampai b mati,  
tolong jangan curang dngan b,
b sayang gile kat syg."

 ntah kenapa laa,aku tersentuh sangat dengan msg die,erk.!aku sedar selama ni aku banyak buat hal dekat die.tapi die still bersabar dengan peragai aku.!erk.!untung dan bertuah aku dapat die.!tuhan temu kan aku dengan die.!bersyukur sangat.! 
 sayang... mungkin aku tidak la sebaik mane,tidak la secantik perempuan yang lain,tidak la sehebat wanita yang lain,tetapi aku akan cbe jadi yang terbaik untuk kau.!aku juga manusia yang sering membuat kesilapan.!tegor la aku jika aku salah, bimbing la aku kejalan yang diredhai.!pimpim la tangan aku jika ada yang ingin menjatuhkan ku.!insyaallah.kalau tuhan merestui hubungan ini,aku akan jage sehabis baik perhubungan ini agar tiada yang berani untuk merosakkan hubungan yang kite bina ini,terimakasih kerana banyak bersabar dengan ku :)

*cinta pertama adalah kenangan.cinta kedua adalah pelajaran, dan cinta yang seterusnya adalah satu keperluan kerana hidup cinta bagaikan masakan tanpa garam.kerana itu,jagalah cinta yang dianugerahkan itu sebaik-baiknya agar ia terus mekar dan wangi sepanjang musim.!

No comments:

Post a Comment