ShoutMix chat widget

kekasih kekasih gelap :)

Tuesday, December 13

omong kosong

semalam, semua ye dah terjawab . perit rase hati menangung segala ye.  sedih hati ini . kecewa hati ini tidak siapa yang tahu , kenapa perlu kecewa.?menderita sebegini rupa . perlu ke ditangisi lagi kisah2 semalam . sungguh perit ku lalui hari2 semalam . sungguh pedih aku menangung kekecewaan semalam . rase di hina . rase di permainkan,rase kecewa . semua yea aku rase .perasaan ini bercampur aduk .!tiade lagi cinta ku rase, tiada lagi manja ku rase ,tiada lagi gembira ku temui .kenapa.?kenapa ttibe perasaan ini datang . aku tidak pernah memohon semua berlaku , tidak pernah mahu berasa sedh . tidak mahu rase perit sakit hati .!perit sungguh sakit hati ini kan .! terlalu perit .!ntah tiada siapa yang membuat ku gembira lagi . tak ade.? yang dtang padaku hanya lah untuk melihat aku menderita . melihat aku sedih kecewa , dan segala rupa yea.! agak yea mereka gembira di atas penderitaan ku,gembira melihat aku jatuh ,, teringin sekali aku mendapat kan sesorang yang betui2 menjaga aku sepenuh hati  ,yang akan membuat aku gembira dan tidak akan membuat aku menangis walaupun setitik air mata! arghh.! jauh sgat aku berfikir . tidak mungkin akan dapat yang sebegitu . aku hanya manusia biasa .. tidak mungkin aku akan temui ,,,,semoga hati ini akan semakin tabah dan sabar menghadapi hari2 yang bakal dtang dengan penuh pancaroba,! kuat kan lah wahai hati ..

No comments:

Post a Comment