ShoutMix chat widget

kekasih kekasih gelap :)

Tuesday, December 13

 sunyi . sepi je malam ni. kenapa perasaan ini muncul,?dan kenapa perkara ini terjadi.?kenapa.?kenapa perlu terjadi.?rase di permainkan,rase dihina,rase tidak penting lg,kenapa harus terjadi semua ini,!adakah semua ye salah aku.?yaa... ini mungkin kesilapan ku,salah ku,kerana tidak pernah menghargai atau sebaiknya,, mungkin ini la akibat ye kerana terlalu menyanyangi.!~kerana terlalu obesis dengan bayang-2 ye,mungkin terlalu cemburu,sampai bile harus begini,sampai esok,?lusa.?atau sampai nyawa yang terakhir..penat dengan kehidupan yang penuh cabaran.aku masih muda.masih mentah,aku orang yang taktahu ape2/tak tahu erti kehidupan yang masih panjang lagi perjalanan hidup,tak mungkin aku harus begini.sampai bile begini,tiap hari aku   memohon agar hati akan menjadi tabah,agar tidak terlalu memikir pasal orang lain.cukup la apa yang terjadi.hati sudah serik,diri sudah serik.!kalau boleh mahu sahaje aku tinggalkan semua ini.tinggalkan kenangan2 yang indah.tinggalkan mimpi2 yang menarik..tinggalkan mereka agar mereka boleh hidup tanpa ku disini lagi.selamat tinggal cinta ..selamat tinggal mimpi .. selamat tinggal kenangan... mungkin terlalu perit bagi ku, tetapi ini jalan yang terbaik untuk aku ...

No comments:

Post a Comment